Sep 29, 2009

Salam Aidilfitri...Raya Kedua

Seperti yg aku janjikan nkcite pasal beraya kt rumah family aku...kalau ikut tajuk raya kedua ekk.tp sbnrnya ptg raya pertama membawa ke raya kedua..leh gitu ekk lak jadinya hu..hu..lantakla kan asal korang faham.

Mcm aku ckp ptg lps family aku ziarah mentua aku a.k.a besan mereka, aku ngan hubby pun terus mengekor mereka semua balik gak har..har...sampai rumah xwat apa pun aku n hubby melantak dulu nasi n lauk pauk termasuk rendang daging..pastu sembang2 n besalah aku n hubby dok usik anak sedara aku yg mmg terserlah kenakalannya...adehhh letih melayan budak kenit tuh, yg adik plak just leh cak2 jer tp bila kitorang dtg dekat nkambik mulala nknangis...eiii geram tau xleh nkdkt2....

Esoknyer, bgn jer tido aku ngan hubby g kuar jln2 ke pekan, saja jer ngelat xnak wat keje hu..hu..leh gitu kan, baik tul aku nih kan khe..khe..apapn sblm mak masak tghhri aku dhbalik pon..tetappp baik gak tolong mak masak tau. Lepas Zuhur baru kitorang g lepak rumah tok yg rumahnyer sebelah rumah aku jer he..he..sebabnyer sedara mara n sepupu2 semua balik rumah tok, so meriahh la rumah tok raya tahun nih n maka pokaila aku ha..ha...adehhhhhh nasibler kan....xpe2 nnti kalau aku ada rezeki n dpt anak tgkla korang aku g rumah korang tauuuu he..he..

ptg skit aku n hubby balik rumah mentua jap coz diorg nkke Pahang balik beraya. aku n hubby xla mengikut coz kitorang xde plan n xambik cuti pon kan.....So..tu la cite aku spjg raya nih, raya ke3 kitorang dhbalik Kl hu..hu...

No comments: