Nov 3, 2010

Aksi Sonic

Mari kita tengok aksi si sonic yg nakal ini selepas kena mandi hahahhahha.......


Ishhh habis bulu ni basah....

ahhhh tak nak tengokk...majuk la, nape bagi mandi say habisss basah bulu saya :p

Haaa tengok jgn tak tengok saya senang menjilat ni hehhehhehe

Cuci muka bagi bersih......baru hensem hehhehehhe

Ishhhh saya cuci kaki pun nksnap...apadaaaaa

huh...taknak tengok kamera, mesti kena wat gaya macho, mana leh gedik2 depan kamera :P

hahhahhaha...akhirnya kantoiiiiii...hilang segala ke 'macho' an n kehemseman sonic...dhla bed warna pink kih..kih...sungguh kurang sopan kamu yer sonic.

psttt: tolong abaikan segala menda yg menyemak di bed sonic itu coz kalau sue tak semak2 kan bed itu mmg sonic takkan mau masuk n tido kt situ...

2 comments:

Tihara said...

macam tu ek pe'el sonic, sedap nye tido tekankang..haha

sue_eila said...

mcm tu la kak..xcover langsung hahahhaha