Aug 13, 2011

Mengidam kot..

Huhuhuhu apala yang Mak buyung ni mengidam kan ek????tahla nkkata mengidam sgt taklarat tapi ye la kot coz rasa mcm terbayang- bayang jer hehehehe...

Tapi takper... Dh dapat pun yg diidamkan tu................................


Putu Mayam yang sedapppp.....

Bukannya takder, kt kawasan apartment ni pun ada mamak bermotor jual... Pernah beli tapi taksedapppp n keras bila sejukkkk....

Putu Mayam yang dicari adalah yang dibuat n dikukus disitu jua, n bila beli tu leh rasa kehangatannya lg huhuhuhuhu....adoiiiii mcm2 la Mak buyung ni kan hiks...

Nasib dh jumpa kt Pasar Ramadhan Putrajaya, tu pun dpt tau dari seorang sahabat yg telah membeli... Nway thanks sahabatku Munirah :)

- Posted from my iPhone :)

5 comments:

yaya said...

nak jugak,.....kat sini tak jumpa lagi. putu buluh ada ler...huhuhuuu

Tihara said...

saya yg tk pegnan pn ngidam mende ni..cedap nyerr..

sue_eila said...

Kak Dalia :huhuhu ngidam ni gak ker...nnti balik kampung leh beli kat tanjung piandang...tapi betulla kat sini pun susah nakdpt, putu buluh n putu piring banyakla

Kak Tiha:Datangla sini, leh kita makan sama2 hehhehehe

yaya said...

blk kg haritu tak jumpa. semangat meround kurau xde la pulak. cari raya nanti laaa

sue_eila said...

Kak Dahlia:nnti cuba g kat area pekan cina tanjung piandang tu, mmg ada jual pagi2 kt situ tapi bulan posa ni taktaula orang tu jual kt ner