Sep 17, 2011

Alahai sonic




Lenanya si anak bulu ni tido..
Macam dapat bed baru jer
Sebenarnya dhbertahun beli bed tu kt dia
Tak nak pula dia nak tido masa tu

Semalam duk kemas2 bilik
Saja kuarkan bed ni n letak kt atas rak Kasut yg selalu port sonic ni tido...
Tak sangka plak tiba2 dia masuk n nak tido kt situ

Hari ni pun dia lepak kt dlm bed tu...
Macam- macam la si anak bulu ni hehehehehe


- Posted from my iPhone :)

2 comments:

Tihara said...

manje je dia tdo :)

sue_eila said...

tu ar..samapi sue ambik gmabar ni pun dia tak perasan huhuhuhu