Apr 2, 2012

Cian Anak Mama

Mikail admit again...
Cian anak mama
Cucuk jer demam
Bukan demam sikit2
Terus naik tinggi
Risau sungguh hati ni

Padahal sebelum cucuk ok jer
Kalaula cucuk tu leh dikecualikan
Mmg mama n abah takkan bawa Mikail tau

Tapi nakwat camner
Cucuk yang Mikail leh demam ni
Cucuk WAJIB
Huhuhuhu







Alololo cian dia






Mr. Smurf pun teman Mikail :)

- Posted from my iPhone :)

5 comments:

yaya said...

masa cucuk dr tak pesan suh bagi ubat demam siap2? akak cucuk imran 2 bulan haritu klinik tmn ehsan bagi ubat suh bagi kat imran bila balik rumah n ulang 6jam lepas tu. alhamdulillah tak demam. cucuk 3bln ni tak de plak diorg pesan bagi ubat demam, nasib baik tak demam tapi meragam je la ptg tu.

sue_eila said...

Mmg bagi Ubat demamkt dia lepas cucuk tu,tapi kalau cucuk vaksin okla pulak, cucuk yg wajib ni plak suka deman huhuhu

Tihara said...

salam sue,

lama tak datang sini nk jenguk sue n baby...makin cute, kesian kalau tgk bebudak kena cucuk ni...take care ey :)

sue_eila said...

salam kak tiha
tq kak :)..mmg la rasa naknangis tengok si kecik ni kena cucuk..cian kt dia huhuhuhu

lala kidswear said...

Salam perkenalan sis :)
Jemput like page lala ye
www.facebook.com/mylalakidswear