Jun 20, 2012

90/60=Tekanan darah rendah

Salam pagi rabu kawan2
Sue still mc hari ni
Kenapa????
Seperti tajuk di atas....
Dhlama takdpt penyakit ni
Seingat sue sblm pregnant dulu jer ada...masa pregnant alhamdulillah bacaan hb ok jer.....
Tup2 dtg balik
Since Jumaat lepas mmg dhterasa pening2 n Mikail pun takberapa sihat n selsema....
Ingatkan biasa jer....
Nak kata Mikail naknaik pangkat abang...ohhh tak kot hahaha                so, g la klinik semalam ( padahal isnin tu g klinik dhcheck Mikail...husbnd suh check belagak taknak huhuhu) setelah terasa mmg nktumbang mlm tu hehehehe              so, tu la jawapannya, 90/60                         Adoiiiiii.....
Nasib takkena warded lg...just kena rehat n minum byk2 n makan
Okla stop dulu...dhterasa cam nakterbang jer ni huhhhu....
Published with Blogger-droid v2.0.6

5 comments:

Nuwairani Ismail said...

sebelum ni kite tak pernah2 seumur hidup dpt tekanan darah rendah. hari tu kene memang pening2, rasa nak muntah pastu telinga siap berdengung lagi. kire agak teruk la. pastu kene jaga makan la. banyak makan sayur hijau macam bayam.

sue_eila said...

tq nuwairani :)..ahaa mmg kena jaga makan n makan makanan yang leh tambah darah...mmg takde ubat tuk tekanan darah rendah ni huhuhu...

Tihara said...

take care yea sue :)

Deq's Qienz said...

salam kenal akak..smg cepat sembuhh ya..take care ;)

sue_eila said...

Kak Tiha: Tq kak :)

Deq's Qienz:salam kenal gak..tq yer n tq gak coz sudi jenguk blog akak yg agak bersawang dh ni heheheh...