Aug 6, 2012

Mama Jeles

Hari ni cuti Nuzul Quran untuk negeri2 yang mengambilnya..
Malangnya Putrajaya tak ambil
Maka Mama kena drive sendiri g keje
Coz Abah keje di Cyber..makanya cuti
Dan dengan itu MIkail duk dengan Abah hari
Huhuhu mama jeles tau..

Pepun mama dah siapkan sup n rebus nasi impit untuk Mikail
Harap2 Mikail suka
 Coz semalam mama masakkan bihun sup daging kt Mikail
Bukan main suka n bertambah2 makan
Suka Mama tengok

Tapi...
Agak confius mana gi lemak2 itu
Coz badan Mikail taknak naik sgt
Sedih Mama bila ada yang kata anak mama kecik
Tapi memanjang ok!!!!!!
Macamla mama takbagi makan
N kadang2 salahkan diri sendiri coz takdpt nk BF kan Mikail
Bukan takcuba BF tapi..
 mayb sebab Mama ada fibrodenoma tu
N pernah jalani operation
Hasilnya mmg amatla menyecewakan dan boleh kata tiada huhuhu
Nakwat camner..Mama redha

Ehhhh dh melalutla pulak...
hehehehe
Padahal kalau susu ada pun sekarang ..takdenya Mikail heran dh
huhuhu....
Takpela..
Yang penting anak mama sihat, cergas dan aktifff
Tu dh cukup membuatkan mama n abah gembira
Biarla orang nkkata apa
Senyum dan iyakan jer la 


Mesti Mikail tengah golek2 dgn abah kan..Jeles mama huhuhu

2 comments:

Tihara said...

alhamdulillah besar dah anak teruna sue..selamat hari raya :)

sue_eila said...

Alhamdulillah :)...selamat hari raya juga