Feb 23, 2010

Makan-Makan @ Chop N Steak

Sekarang ni bila tekak tersa nkmakan western jer kitorang mesti akan g ke Serdang cari Restoran Chop N Steak.....

Restoran ni mmg dhfamous kt sini tapi aku n hubby jer baru dpt mengesan kedudukannya di sini keh..keh..sebelum ni gagah perkasa g kt Kampung Baru kalau nkmakan western yg sedap...tup2 bila jumpa n masuk jer restoran ni, sah ni adalah cawangan yg sama dgn Kampung Baru n Selayang setelah kami bertanya kt cashier tuh :-) .

So skrg xyahla nkg jauh2 ke Kampung Baru nun setelah lokasi ni ditemui keh..keh..Ok xnkbebel byk2 jom layan gambar2 kitorang kt sini :-)

Sementara tunggu order sampai....sempat lagi dia ber FB ek :-)

Oppsss chubbynyer kita keh..keh..

Sizzling Chicken 4 me :-)

Uishh xsabar nkmakan dah....Chicken Gordon :-)


N kitorang berdua sehati sejiwa mengorder air asam jawa :-)


Ok thats all :-)



3 comments:

Lady of Leisure said...

bagusnya order air asam jawa... org kata bagus untuk jaga suara selain sejukkan badan.. mesti suara sedap ni...
:)

Tihara said...

lovin couple gitu..masa akk duk serdang dulu, akak suke makan chiken chop kat PKNS Bangi..penah masuk paper restoran tu..restoran Rimba kut nama nya..lama sgt, tak sure :)

sue_eila said...

lady;
alamak xtaula sedap ke tak suara ni coz mmg xpandai nyanyi :-)

tiha;
restoran rimba ek..nktry cari la nnti :-)