Oct 12, 2010

ALLAH masih menyayangi kami...

Tiada kata lain selain Alhamdulillah, kerana Allah masih menyayangi kami setelah sue mendengar berita tentang kemalangan yang meragut 12 nyawa di Lebuhraya Utara-Selatan..takziah untuk semua ahli keluarga yang terlibat.

Sebenarnya hari di mana kejadian itu berlaku sue n hubby otw balik dari JB...n kami sampai di Putrajaya pada pukul 6.30 petang dimana waktu kejadian baru berlaku...Sue dapat bayangkan kalaula sue n hubby ikut plan asal masa baru bertolak dari JB, kitorang nksinggah di Melaka tapi tah camner bila sampai area Exit Melaka kitorang mcm tak rasa nksinggah pun, sue pun takcakap apa2 kt hubby n hubby pun tak pulak tanya yg sue nkg ke tak..mmmg tahla.....taktau nkckp camner kt korang. Mungkin disebabkan itu juga kami sampai awal ke destinasi n tidak terlibat dlm kesesakan dan yg paling2 kami bersyukur tuhan masih sayangkan kami dan jauhkan kami dari segala bencana...Alhmadulillh syukur padamu YA Allah.

Untuk semua ahli keluarga yg terlibat dlm tragedi itu, sue n hubby ucapkan takziah kepada semua n kepada yang beragama islam, sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah kepada mereka, semoga mereka ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman... AL-FATIHAH.

4 comments:

Lady of Leisure said...

sedih tgk keluarga mangsa semua nangis kat paper tadi.. :(

sue_eila said...

tu la..sue sampai menitik air mata masa baca paper tadi..mmg sgt sedih

Tie HT said...

kesian kan..berat ujian mereka..syukur Sue n Hubby tak ikut situ..selamat..

sue_eila said...

alhamdulillah syukur :-)