Sep 2, 2010

Ketupat Oh Ketupat...


Aura raya dhsampai.....ketupat2 dhstart dianyam hehhehhe...kt atas tu baru skit jer hasil keras tangan sue :-). Kt ofis ni dhstart ketupat digantung kt mana2...kiranya konsep kali ni MERDEKA RAYA hehheheh..so tgh mencari idea camner nkjadikan konsep tu...any idea??? lehla suggest kt sue....
Cerita pasal ketupat ni..semalam berjam2 gak mengadap You tube cara anyam ketupat ..basic tu ingatla, just nkpusing2 tu yg lupa hehhhehe..jenuh pusing sana sini sampai kedut2 ribbon tuh hahhahaha...dhla ribbon ni licin, kalau pakai daun tu agak senang sikit nkmembentuknya...almaklumla setahun sekali baru nkwat kan...takkan nkanyam ketupat tiap2 minggu kot, buag tabiat plak orang kata nanti hahhaha. Apapun org kata usaha tangga kejayaan kan :p..so berjaya jugak akhirnya walaupun mula2 agak terkial2 jer...tapi hari ni sudah pantas hehhehhe..tahniah untuk diri sendiri :p
Okla nksambung menganyam lagi nih hehhehheh.... (ishhhh nampak sgt malas nkwat keje..hehhehhe)

5 comments:

Ren@t@Akemi... said...

hehehe...teringat lak kat SM dulu....meh berguru kat atas nie...hahahhaa..

:: noremy anak rahmat :: said...

anyam bnyk2 ye kak..nnti anta kt sm...hehehehehhe

Lady of Leisure said...

lady tak reti anyam ketupat ni.. ketupat palas reti la gak hehe

sue_eila said...

yan;
skrg dhpandai :-)..k sue pun masa mula2 anyam teringat gak kita anyam ketupat kt sm..berguru dgn ko la coz masa tu k sue wat jd ketupat sate hahaha

nor;
boleh..kita caj murah jer hehhehe

lady;
kalau nkbelajar mmg kena guna daun lagi senang :-)

Tihara said...

cute nya ketupat riben :)
selamat raya :)