Jun 13, 2011

Cerita Kandos Dan Buku Usang







Korang suka tak makan coklat ni? Kalau korang nak tau, masa kecik2 dulu aku suka sgt2 coklat ni n sampai satu hari tu berkali-kali g kedai semata- mata nkbeli coklat ni.

Bukan setakat coklat dia jer aku suka, pembalut dia pun aku suka, tiap kali beli mesti pilih yang warna or gambar lain2. N buktinya masih lagi tersimpan sehingga sekarang...






Dan lagi.....






Hahahaha... Kenangan tu kan.... Tengok keadaan buku tu pun mmg terbukti lama kan... 22 tahun yang lepas punya hobi tuuuu... Masih tersimpan.

N yg membuatkan ia masih tersimpan dalam buku usang ini adalah kerana buku ni adalah buku resepi mak aku, masa Mak masuk kelas masak kat KEMAS dolu.... So kesimpulannya buku ni amat bermakna bagiku :)

- Posted from my iPhone :)

3 comments:

Lady of Leisure said...

hehe kenangan sungguh tengok cokolat nih teringat kecik2 dulu.. btw, how r u? harap sihat.. take care ye :)

sue_eila said...

kan...sungguh kenangan :), sue dhsihat mcm biasa n selera pun bertambah sampai kg pun naik hehhehhe...cuma skrg flu melanda huhuhuhu...lady camner..alah lagi ker?

Rasnah ,- said...

masih adakah yang jual coklat nih yah ...