Jun 2, 2011

Masih Letih

Assalamualaikum n Selamat Pagi semua :)...kembali semula menjalankan tanggungjwb as gov servant :p...actually smlm dah naik kerja tapi hari ni baru berkesempatan menjenguk di sini.
Maklumla masih keletihan walaupun aku rasa takde sgt pun kerja yang aku leh tolong masa kenduri kawin SIL hari tu. Mana taknya, ada jer suara yg suh duduk or berenti wat kerja coz semua saudara mara dh tau yg aku sedang berbadan dua...
tapi best gak kan hahahahaha.....

Disebabkan itu..maka aku pun tukar tugas menjadi assistant kepada husband selaku official photographer dan juga peneman pengantin...peneman jer bukan pengapit yer. ..Tapi yang lawaknya ada gak yang tanya adakah aku ni pengantin???? owhh agak terperasan sekejap hik3x, tapi selamba jer aku jawab pengantin ni dh berisi makcik :p.

Berkenaan dengan majlis tersebut, Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar n cuaca pun amatlah baik sehingga aku asyik mencari air kerana dahaga teramat sgt...panasssss sesgt huhuhuhuhu....siap ada tetamu yg pengsan.

Mesti korang tertanya2 mana gambar????nnti aku upload coz sekarang proses mengedit sedang dijalankan oleh my hubby...aku akan upload secepat mungkin yer.

Owhhh asyik cerita pasal kenduri, lupa pulak nkcerita pasal si kecik ni...next entry aku cerita pasal checkup hari tu..tungguuuuuu :)

2 comments:

yaya said...

ella, kak dahlia ni. wohooo congrats! dah preggy. mesti tak sabar tunggu kan.

sue_eila said...

eh tak pasan kak dahlia ada jenguk sini...nway tq,mmg taksabar kak coz yelah tunggu lama dh ni :)