Jun 19, 2009

Cameron Highlands....2 minggu berturut2 :-) ?

Why aaaaa 2 minggu berturut2 naik cameron hu..hu...coz holiday yg xdirancang pada 7hb td, aku n hubby wat plan naik cameron lg pada malm 12hb td.he..he..nape aku kata holiday xdirancang pada 7hb tu coz plannyer tu adalah perjalanan dr kampung balik rumah kitorang kt seri kembangan, tp disebabkan encik halimi iaitu suami aku ni dh xlarat coz jln jem semacam jer (xtau nape perjalanan cam siput jer..mcm balik raya lak) sampai jer kt kt tol simpang pulai tu dia terus kata nkg cameron...aku pun terkejut beruk gak (tp aku bukan beruk aaaa) tp pk best gak kan wlpn esoknyer keje....so akan EL la kononnyer aku hu..hu...dgn hotel semua xbooking, suka hati jer kitorang naik cameron wlpn tau masa ni cuti sekolah n of course hotel penuh, tp tetap gatai gak nknaik kan, sampai sana dlm pkl 9.30 mlm, makan kat marry brown kt tanah rata,,lapo gila aku masa tu....then carikla hotel...adalaaa 2.3 hotel yg berkenan dihati tp penuh n kalau ada pun yang tuk family n suite yg hargenye RM 400 ke atas..leh main kejar la jwbnyer kalau kitorang ambik....lastnyer nasibla ada satu bilik standard yg hargenya stlh promotion RM250 (kiranya habis murah la ni coz time ni kan cuti sekolah) kt ROSA PASADENA..sedap gak namanyer kan.so esoknyer pas breakfast jer terus jln2 n then balik singgah kt Kuala Woh rehat jap.....So disebabkan masa yg singkat tu terjadinyer plan ke cameron lagi minggu td semuanyer disebabkan xpuas jalan hu..hu...n kali ni still xbooking hotel gak (mmg kitorang ber2 ni mmg suka wat keje gila nih hu..hu..) tp yg penting dapat hotel yg diidamkan n kali ni bw kamera..so layannnn yer gambo2 nih :-)

Hetel De La Ferns...tertunai gak hajat en halimi nkduk sini akhirnyer hu..hu..






Kat Strawberry Park Resort...hotel ni best gak..xpe2 nnti kita g lg hu..hu..


Ladang teh..lupo lak nama tempat nih





rose valley....



Butterfly Park..ye ke ek name dia cam tu lupola hu..hu..










on d way balik...kt lata iskandar :-)

2 comments:

Tihara said...

best kan C.H...nyaman jerr

sue_eila said...

tiha betul2 he..he..mmg nyaman.rasa mcm nkbermastautin kt sana jer..tenang je kan