Jun 22, 2009

HaPpY FatHers Day.......

Entry kali ni didedikasikan kepada semua bapa2 di Malaysia but specially dedicated to my greatest fathers, Hj Zakaria...tp jujur aku cakap mmg xpernah sambut pun n ucap pun kat abah coz biasala org2 kampung mcm kami ni mana nktau benda2 ni, ni kiranya aku ucap kt dlm entry ni je khee...khee.. coz aku rasa kalau aku ucap depan2 abah aku mau terpinga2 abh aku ni...xpun dia cakap aku buang tabiat..adehlaaa abah ku. Tp bg aku, aku xsalahkan sesiapa pun pasal benda ni, bukan kitorang adik beradik tak alert pasal sambutan2 gini tp mungkin xde latihan dan xpernah menjadi tradisi keluarga gamaknyer...samerla gak dgn sambutan besday, mmg xde dlm kamus hidup kami sekeluarga coz mungkin kesusahan dan keadaan di masa dahulu, semua benda ni dilupakan....but semua tu bg aku bukan masalah besar dan bukan satu kekurangan dlm keluarga kami coz aku tetap rasa setiap saat dan waktu amat bermakna bagi kami sekelurga dan sehingga aku telah berumahtangga pun abah adalah org yang amat memahami dan sentiasa memberi kekuatan untuk aku..tambahan dalam saat ini aku terasa bebanan dan kepayahan yang kadang2 aku terasa sudah tewas...but abah, mak n abgku adalah kekuatan untuk aku....ishhh dh melelehla plak air mata aku bila cakap pasal benda2 ni, dh..dh..aku xnak sedih, aku kena kuat n S.A.B.A.R (he..he.. mcm filem syturga cinta plak)....Ok la make it short...

SELAMAT HARI BAPA.....
TO MY GREATEST FATHER, HAJI ZAKARIA BIN HAMAT
I LOVE U TILL THE END OF MY LIFE

No comments: