Jun 23, 2009

Punch Card -7.00 a.m..uishhhh

Awal gile hari ni..pkl 7.00 dh punch....ha..ha..nape ek???????? sebabnyerrr hari ni aku bangun pkl 5.15 (jam aku la...kalau waktu tempatan pkl 5.00 rasanya hu..hu..)..nape bangun awal coz aku..........."SAHAJA AKU PUASA QADHA ESOK HARI KERANA ALLAH TA'ALA"..ni la sobabnyer...xmasak bagai pun disebabkan semalam hubby nkmakan kt Subway, so makanan jamuan yg aku tapau ada lg. Just masuk semua makanan dlm microwave je n sahur sikit jer he..he..pastu mandi2 n iron baju jam br 6.15 a.m....Kejut hubby yg sememangnyer liat sesgt nkbangun tuh, kekadg rasa nksimbah dgn air jer hoo...hoo..siap2 semua then dh xtau nkwatpe kt rumah kitorang pun kuar keje la....Aku pun dlm 2,3 minggu ni tumpang keta hubby coz keta aku tayar pancit n malas sesgt bila balik ptg tu nkg tukar tayar..tp hakikat sebenarnyer aku mmg malas nkdrive he..he... rasa nksuh hubby hantar jer tetiap hari ..boley ke gitu???...Okeyla disebabkan posa hari ni kena baik skit n diam jer sambil berfikir berbuka apa ptg ni ha..ha..

1 comment:

Tihara said...

slmt ganti pose..hehe