Jan 19, 2010

Apa Tengok2?????

Korang rasa apa yg budak nih tengah tengok??????????????????????
dengan muka yg penuh seriusssss.....

tengok sini plak...aksi manja plak tu nape ekkkk????
wahhh tajum mata tu...macam nkmakan org kan....he..he...

Sebenarnya aku mula2 xperasan budak nih duk usha2 aku ..aku ingatkan dia tidur, rupa2 duk usha aku tgh bersolek kt meja ...tengok jer aku dr jauh, mcm org nkbelajar bersolek plak he..he...n satu lagi sebab coz tengah wat muka kecian suh isi biskut dia, tu yg jadi wat muka2 ala manja pun ada...pagi2 selalu lepas aku mandi, comfirm dia ikut aku jer coz nkminta diisikan makan...kalau wat taktau camnila perangai dia..tengok jer org mcm nktelannyer aku ha..ha...then bila dhmakan...dia mesti ajak kita main2, nyorok sini sana suh org main dgn dia...adehhhh camnela aku nakmain coz pagi2 ni masa amatlah singkat coz sibuk2 nkg keje kan. Cian kucing aku kurang kasih sayang diwaktu pagi ha..ha...


3 comments:

Lady of Leisure said...

lawa betul corak kat badan dia.. comel sangat.. muka nampak bijak hehe..

Tihara said...

pasni sue jangan tkejut kalau lipstick or mascara hilang..heheh

sue_eila said...

lady;
mmg bijak sesgt..kekdg geram tgk dia he..he..

tiha;
ooo tu mmg selalu hilang coz terselit belakang almari..dia suka main samapi jatuh semua brg2 sue he..he..