Jan 21, 2010

My Workspace....

Harap maklum...entry kali ini adalah version entry takde kerja cari kerja keh..keh....disebabkan mengantuk yang teramat sgt tadi aku pun mencari idea yg bernas untuk menghilangkan rasa mengantuk n mencari sesuatu kerja yg boleh menghilangkan ngantuk ini (ishhh napa ayat aku lain macam jer nih hu..hu..)

so masa fikir punya fikir, maka terpandanglah workspace aku yg dhberterabur, tetiba kerajinan telah datang...yeeeeehaaaa mari cantikkan workspace.......................................
-
-
-
-
-

1st........aku susun koleksi gambar2 aku n segala menda2 yg ada atas meja nih.....tu diaaaa korang tengok byk betul koleksi2 gambar2 aku kan he...he...

Sudah semestinya gambar aku n hubby wajibbbbb ada kan.....oppssss gambar miowwww yg comel2 itu baru jer tadi aku gunting daripada kalendar 2009...nakbuang kalendar tu sayang coz ada gambar miowwww yg comel2, so aku gunting2 dulu gambar miowww tu sblm membuang kalendar itu he...he...

Dan akhirnyaaa ........................................................................... taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Cantikknyerrr...workspace siapa nihhhhh??????? dhla cantik, pokok2 tu pun subur jer kan keh...keh...(perasan sungguh kan....padahal tunjuk tempat yg dhsusun jer, kalau termasuk gambar rak2 fail maka rosaklah kecantikan gambar ini hu...hu...)............. agak2 nya kan kalau aku bela pokok2 tu sampai pencen nnti panjang manala pokok tu menjalar kan hu...hu.... Alamak kantoii la plak...sah2 xbuat keje, main FB sesaja budak nih he...he....

Lastly...tuan punya workspace pun nkenterframe (ishhh tul ke eja ni...faham2 jer la kan keh...keh...)



3 comments:

Tihara said...

lawa dan kemas..asal nampak cam cenkung muka sue..alah,ni yg jeles ni

Lady of Leisure said...

wah semangat nak kerja kalau tempat kerja cantik mcm ni kan..

sue_eila said...

tiha;
ishh cengkung ker..biar betul tiha, penimbangku xberganjak pun beratnyer he..he..

lady;
semangat2..nkdptkan aura rajin nih :-)