Jul 20, 2009

Bunyi Gitar.....

Wahhh siapakah ini yg memetik gitar....bunyi bagaimanakah yg terhasil dari petikan jari jemari itu he..he...Jom kita tgk siapa empunya jari jemari ini.........................................................................

Yessss suamiku lerr..hobi lama dh dtg, so skill yg lama kena asah balikla coz dhberkarat kan. Hubby kata sejak gitar lama dia dhterkopak, hubby xmain gitar dh...ye terkopak bukan disebabkan org2 sekeliling sakit telinga mendengarnya tp disebabkan tersimpan terlalu lama dlm cupboard ruamh lama dia. So hari Sabtu td jln2 kt Alamanda, hubby kata nktgk2 kt kedai music tu..aku ikut je la coz sangka plak dia nkcekau gitar nihh, masa tgk2 gitar tu hubby tanya kt aku cantik tak gitar tu..so dr pandgn dn penilaian aku yg jujur n suci muci ni mmg aku kata cantikla kan...dgn sepantasnya hubby terus panggil penjula kt situ n tanya n tawar harga...aku tergamam n terdiam coz dlm hati biar betul laki aku ni...nkbeli ke.?...pandai ke main?(mmg masa tu aku lupo dia mmg leh skit2 main)...ahirnya mmg huby beli n aku redha jer coz mungkin ni salah satu cara dia menghiburkan hatinya n mengurangkan kesakitan yg hubby alami....Honestly..mmg skrg aku gembira dgn keadaan dirinya sekarang, semoga hubby akan terus dan terus sihat seperti dia yang kukenali dulu...Aminnn
Cyg nnti masuk kelas music ekkk..dhteror cipta lagu untuk isterimu ini yek he..he..

No comments: