Jul 2, 2009

[Part 2] - Kami di Melaka....

Ni plak sambungan entry yg lepas...cite pasal kami kat Melaka. Ok pas seharian di A Famosa kami pun ke bandar Melaka n bandar hilir cari hotel. Frust gak coz xdpt hotel yg diidamkan hu..hu..so pengharapan agar dpt hotel yg best kt bandar Melaka or bandar hilir....cari punya cari sakit semua badan aku coz xkusangka time bukan school holiday pun hotel penuh..adoiiiilaaa lotih camni..hotel mahkota melaka yg bapak punya besar pun xde kosong..ade pun bilik katil single watpe xbeshhh arrr ha..ha..holiday inn pun xde..so kesimpulannyer kt bandar hilir mmg xde kosong. Tp aku rasa mayb org2 gomen skrg kan kn wat kursus dekat2, so yg of course area KL n Putrajaya yg nkwat kursus pilih Melaka kan..tu la yg agak best skit n dekat kan..so mayb tu sebab hotel penuh kottt...ok sambung cite, dh penat sgt2 cari hotel kt bandar hilir, perut punmmg dhlapar singgah la makan dulu kt MCd...masa ni xde mood nkambik gambar, penat rasa nkmakan org pun ada hu..hu..so hubby ckp kt aku kita tgk kt bandar Melaka plak, kalau xde kita balik rumah kita...adoiiii letih tp aku tau hubby lg letih coz dia yg drive...aku xdpt membantu la kan coz bw keta dia..manual he..he..so pas makan dlm 9.30pm lebih kot kitorang gerak untuk pencarian hotel di bandar MElaka..kali ni dh xpilih hotel dh, singgah je hotel yg rasa nampak selesa la kan...cari punya cari jumpala hotel ni rate dia murah tau RM85.00, tp sebelum masuk bilik aku suspen gak takut tah hape2 ke bilik dia..takut xsama mcm gambar dia tunjuk kan...so jeng2 ...ni la rupanya....

THE METROPOLE HOTEL MELAKA


...gambar ni snap masa nkcheckout dh..so ambaikan benda2 yg berselerak itu ye....so alhamdulillah biliknyer ok n selesa la, cuma bising skit coz dkt dgn tempat karaoke kot...asyik dgr org melalak jer hu..hu..kalau sedap ok la kan ni sakit segala gegendang telinga but dlm pkl 12++ tu barula aman dunia he..he..

Ok niplak gambar kitorang sekitar bandar hilir....

N lastly kitorang g Taman Buaya...aku pun xtau hubby nk ke sini coz masa dlm dr bandar hilir ni aku letih sgt2 n tertido..tup2 aku ingat bubby berenti kt hentian mana2..celik2 tgk still kt Melaka dpn Taman Buaya...hubby apalagi sengih jer tgk aku yg tgh blur nih..ishhh gerammnyer nkgak tgk buaya2 nih...xpela layankan je la asal cyg xjd "buaya" dhla ek he..he..

tgkla muka aku still blur lg nih pun disuruh jd model lg..ha..ha..

alamak..takutnyer tgk buaya ni..besar mulut nganga ish..ish..
masa dtg tu ada show aksi buaya ni..takut tgk

So dhpuas tgk buaya2 ni kitorang pun bertolak balik...aku siap cakap hubby kali ni comfirm terus balik kan n kalau tingin nkjln lg kita g minggu dpn ha..ha.....dia sengih jer eeeeee geramnyerrrrr grrr...Terima Kasih Sila Datang Lagi..fuhhhh nasib betul2 jln en halimi bw jln balik he..he..walaupun penat berjalan kt sini tp beshhhhhh....TQ cayang bw jln2 lg :-)


No comments: