Oct 21, 2009

Jalan-Jalan Cari Pasal

He..he..jom kita jalan2 cari pasal ye kawan2, nape aku kata cari pasal coz seperti sedia maklum gaji pada bulan ni lambat lg yer...so harus kekeringan poket ini hu..hu..
Tetapi aku n hubby tak pasal2 berbelanja berlebihan ler pulak hu..hu..bukan aku yer mulakan dulu, encik hubby yg mula boros, so wife nyer apa lagi he..he...So tengokla apa kitorang wat kt Alamanda tadi....
Mula-mula kitorang ke.........



Kalau tengok ni mesti dapat agak kan...Manhanttan Fish Market Restaurant ler kan...Melantak time!!!!!



Amboii lapar sgt2 nih he..he..

Kemudian kitorang ............................................................................................................................
................................................................................................................................................................

Shopping he..he..



Belek jgn takbelek ye cyg.....

Gambar ni jer yg sempat aku curik2 ambik masa encik hubby shopping, yg lain taksempat coz maa tu aku plak sibuk2 nkbeli kasut gak...so takde la encik hubby rajin nktangkap2 gambar hu..hu...


Sebenarnyer just kasut jer yg dibeli ha..ha..xdela apa sgt saja jer aku wat gempak kunun2 mcm byk sgt berbelanja kan...tapi kan menda2 ni xde lm kepala hotak n budget kitorang hu..hu.. So ni la mendanyer yg dibeli.....



Kasut untuk hubby main badminton

n aku sambar kasut nih...tq cyg :-)

psssttttt: harap maklum!!!gambar blur yer...disnap dari hp murah :p

4 comments:

Lady of Leisure said...

sesekali ok jugak kan..
setengah org kata shopping ni terapi minda wakaka..

sue_eila said...

lady..
terapi minda ek, nnti kalau tension2 nkckp camtulah kat hubby he..he..

Tihara said...

lawo nyer kasut..ok ape gamba ni..

sue_eila said...

tiha,
tq2 he..he..hp murah lehla setakat suka ambik gambar kan