Oct 20, 2009

Sate Time...

Alhamdulillah...aku dhkembali sihat n tempoh2 berpantang dhleh dikatakan habis kan...tp ada gak makanan2 yg telah diingatkan oleh mak n kak ipar aku mmg takku sentuhla kan...yg paling2 aku kena tahan ialah air kelapa muda, tu pesan kak ipar aku yg mmg bab2 pantang nih dia jaga..kalau boleh dia kata, lepas bersalin n anak umur samapi 3 tahun baru leh minum..adoiiii, so conclusion, mmg xleh minumla coz kalau ada rezeki anak nnti xdenyer aku nktunggu sampai 3thn baru beranak lg..silap2 sethn sekali, lantakla doctor nkmarah ke apa hu...hu..tingginya harapan

Oppss sudah lari tajuk..nkcite sket pasal makan2 smlm, xdela makan apa pun just makan sate jer ptg smlm. Almaklumla bahagian aku xkesampaian nkwat jamuan raya tahun ni, so untuk mengubat ketagihan n kesedihan xwat jamuan, kami pakat2 kumpul duit n beli sate hj samuri kt taman warisan ni jer.....so hilanglah skit rasa sedih xdpt wat jamuah he..he... Malas cite byk2 layan jer gambar kitorang yg duk kebuloq sate nih :p



alala rajinnyer he..he..
with miza
with nurul, lan n zura

senyum kekenyangan ke emy he..he..

No comments: