Dec 4, 2009

Dokan Dia...

Kepada kawan2 semua, mohon doakan seorang officemate aku, Faezah yg skrg terlantar di Hospital Sultanah Aminah, Johor akibat kemalangan jalanraya...dia skrg masih koma semenjak Ahad lalu dan keadaannya agak merisaukan. Faezah boleh dikatakan macam adik kami, coz mmg dia masih muda n baru je menjadi warga PDP n baru juga mendapat gaji pertama sebagai govt servant...Kami di bahagian ini mmg agak terkejut n sedih dgn berita kemalangan beliau n aku mohon korang semua doakan dia cepat sedar.

Faezah, bertudung hijau...gambar ni diambil masa Faezah baru bebrapa hari masuk menjadi warga PDP....

6 comments:

Qumairah said...

Ya Allah semoga kau pelihara dan sembuhkan umatmu bernama Faezah yang sekarang di Hospital sultanah Aminah ini. Amin. Semoga dia segera sedar dan sembuh.

pearl'E.J said...

Semoga faezah cepat sedar n sembuh seperti sedia kala... aminnnn..

Lady of Leisure said...

semoga cepat sembuh.. sama2 kita doakan..

sue_eila said...

qumairah, E.J, Lady,

Amin..tq atas doa2 korang

Tihara said...

ku dokan utk nya..cube ceritakan camne kemalangan tu..mase nak g kerja ke..simpati pada nya...

sue_eila said...

tiha;
tq doakan. daripada cerita mak dia, kemalangan tu jd masa dia otw dari Johor ke putrajaya, incident tu kt Johor tp sue xpasti kt ne, ada 4 org dlm kereta seorg dhaninggal dunia (Al-Fatihah utk arwah)..xpasti siapa mayb kawan kepada faezah ni, abg kepada Faezah ni patah kaki n pemandu xde apa myb cedera ringan kot