Dec 30, 2009

Pada Suatu Petang....

Ni aku nkcite skit kt korang pasal kejadian di petang hari weekend yg lepas. Aku n hubby masa ni duk siap2 nkg jalan2 mengisi keboringan dihujung minggu..apalagi nkg jln2 cari pasalla. Dhready semua nkkuar teringat kt budak sekor tu...mmg xkelihatan langsung kt dalam rumah. Apalagi aku n hubby risaula kot ke mana lak g budak sekor tuh...bukan apa coz budak sekor tu mmg xreti nkhidup kt luar, jejak kaki kt tanah pun xpernah..so kitorang cari n panggil dia..tp senyap sepi jer..cuak gile aku masa tu, semua bilik kitorang buka n cari xjumpa2 gak tau. Rumah xdela besar mana, kalau secara logik kejap jer leh jumpa kan.

So masa aku duk cari kt dapur..tetiba hubby slow2 dtg kt aku n ajak aku g tengok sesuatu....Mula-mula hubby bawa masuk bilik yg yg depan tuh..then tunjuk kt kotak nih...........................................................................................................................................

Aku masih takfaham n blur apa yg hubby nktunjuk kt kotak tuh coz hati tgh risau tp hubby bg sign kata jgn bising..so aku pun senyapla sambil snap kotak nih hu..hu... Then hubby suruh ke depan lg...tetiba aku ternampak sesuatu kt kotak tuh.......................................................................
haaa....korang nampak tak secoet menda tuh...so dhnampak tu aku mula nktergelak dh, tapi dalam hati geram gak tau....so aku apalagi terus jer zoom kamera lagi dekat..................................

tu diaaaa...tgkla dia xtido pun, mata tu bulat jer...saja je la tu eeeee budak nakal ni la wat keras jer masa kitorang duk cari. Eeeee geram tau kt budak nakal nih, napela ko duk senyap jer kt dalam tuh...padahal aku n hubby duk kuar masuk bilik tuh n panggil2 dia...saja tau buang masa kitorang...Nakal ini budak he..he...Sonic..Sonic.....

5 comments:

dianizan said...

blh hukum gantung kaki kat kipas bdk nakal tu..hehehe

sue_eila said...

ina tul tu he..he..bazir masa den mencari2 dia tuh

Tihara said...

nakal nye..cubit2 kang..

mamaelly said...

hehehe pandai bergurau ek...

sue_eila said...

tiha;
he..he..cubit manja gitu

mamaelly
mmg pandai sesgt..kalau sehari dhmanja n bergurau xsah tau