Dec 15, 2009

Kena Tipu...

Ni cite minggu lepas sebenarnyer, aku n hubby g JJ dekat dgn rumah tu, then singgahla kt kedai kek kt situ, tetiba hubby teringin tengok satu kek nih, then hubby tanya kt penjual tu..."kek nih ada lapis keju ker?..then dia jawab..tak lapis cheese..aku yg duk sebelah hubby ni tersengih2 n masa tu kalau leh nkgelak guling kt situ..keju n cheese tu lain ker cik adik oiiii..adoiiiii dla comfident jawab tah tu...okla, so hubby puasa hatila bila dia ckp mmg lapisan cheese kan, then belila kek tu tp on that time aku agak was2 gak ye ker tu ada lapisan cheese tp malasla nk tanya lagi coz budak tu comfident jer jwb n dia dia lebih tau coz keje kt situ kan...cuma yg aku tau kek tu agak cantikla kan he..he..Balik rumah dgn semangat wajanya aku ni potongla kek tu...aikkkk lain mcm jer, masuk jer mulut terus aku cebik kt hubby...cittt kek span jer la lapis tu...kan dh tertipu, cian hubby muka frust jer coz nkmakan kek keju tp dapat kek span he..he...

So nilah rupa "Kek Keju" itu ;p

Cantikkan kek nih siap letak lilin segala, hubby kata ni kek besday SONIC ha..ha........hanya deko2 itu sahaja yg kitorang bedal ;p...Kepada cik adik yg jaga kedai kek tu, sila jgn terlalu comfident memberi kenyataan anda, kalau xpasti cakap je xpasti tau.

1 comment:

Tie HT said...

sungguh lawo kek ini..walopon tader cis keju hehe..hepi besday sonic..