Aug 3, 2009

1 hari 1malam di Johor Bahru....

Seperti yg aku catatkan di entry yg lepas....suamiku tersayang pick up aku dari tempat kursus n kami menuju ke destinasi pilihan iaitu Johor Bahru...Mmg aku xtau apa jadi masa dlm perjalanan coz mata n badan letih sesgt so aku ckp kt hubby nktido dulu coz nnti sampai kt Johor Bahru of course nkjln...so better aku tido dulu untuk top up energy balik kan....kesimpulannya mmg aku tido selena lenaya coz mmg xtau apa terjadi sampaila hubby kejut aku kata dhsampai Johor Bahru...Fuhhh lega rasaya coz dhdpt tido kan...so aktiviti kitorang mencari hotel dulu..masa tgh cari tu hujan agak lebat so mals nkmencari dh..nampak je hotel ni terus jadilaaaa....so ni la tempat kami bermalam mlm tuh....
Pas Check in mandi2 coz kena hujan takut deman kannn, rehat jap kemudian terus mencari port makan...perut mmg dhlapar sgt2 ...so kitorang pun singgahla cari port makan kt Danga Bay..setelah pilih punya pilih tempat makan kitorang pun setuju makan kt tempat nih..Rumah Limas...nape ekk pilih tempat ni coz tengok keadaan tempatnya macam ala2 rumah kampung n menarikkkk..tapi yg menghampakan kitorang makanan mmg xmenepati selera aku...adehhhh tempat lawo napela makananye mcm nih...but yg leh dikategorikan sedap hanyalah air yg hubby order...kelapa bandung hu..hu...Ok pas makan kitorang g la shopping2 n jln2 area Danga Bay tu.
Posing Dulu sblm makan he..he..
Sempat lagi tuh ambik gambo siput tuttttt ha...ha...

Nasi Gorang apatahhhh lupo plak namanya :p

Aku order Bihun Tomyam Seafood....xseperti rasa yg diidamkan he..he.. n tu la dia satu2 yg leh dikatakan sedap kelapa bandung..tp sikitla pulokkk

muka kehampaan coz makanan xmenepati citarasa :p...ciannn dierr

Esoknya plak kitorang just round2 n makan2 kt shopping complex kawasan Johor Bahru tu n then bertolak balik...xbanyak tempat kitorang g coz biasalah kan masa xmengizinkan kan...

Posing dulu sebelum check out :p
Akhirnya dpt gak makanan cedappp he..he....kt foodcourt, aku order mee rebus special n hubby nasi ayam penyet...hu...hu....sampai hari ni teringat ayam penyet tuh :p

2 comments:

Tie HT said...

mcm best je air nyor ngan mee tu..slurpp!

sue_eila said...

yep..2 mkn tu mmg best tiha :-)