Aug 10, 2009

Selamat Pengantin Baru Baela....






TO BAELA & SUAMI....SELAMAT PENGANTIN BARU, SEMOGA KEKAL ABADI UNTUK SELAMANYA DAN DIKURNIAKAN ANAK2 YG SOLEH DAN SOLEHAH :-)

1 Ogos 2009 yg lepas, aku n hubby ke majlis perkahwinan offisemate aku kt Seri Iskandar. Mula2 xpersan yg rumah Baela ni kt Taman Maju yg mana dekat dgn tempat aku study dolu2...UiTM Seri Iskandar. Dlm keta nkmenuju ke kenduri tu baru aku baca alamat n mmg xjd masalah aku n hubby nkkesana...almaklumlah salah satu tempat2 yg menggamit memori2 yg lepas he..he...zaman2 percintaan kitorang semuanya byk kt area2 nih..hu..hu...

So lepas makan2 kt rumah pengantin kitorang pun ke Lumut......yeeeeee di sini paaaaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig byk memori coz sblm UiTM Seri Iskandar, Part 1-4 aku kt UiTM Manjung pastu baru kitorang pindah ke UiTM Seri Iskandar, so masa kt Manjung ni zaman2 bercintan sakan aku ngan husband aku ha..ha..nampak sgt kan aku ni xbelajar hu..hu..Oklah xnak cite panjang layankan je la gambar2 nih....xbyk pun snap gambar masa nih :-)



Bestnyer tgk anak2 kecil main bubble..kalaula mereka itu anak2 ku mesti bertambah bahagi dan indah hidup ini.........Insyaallah sinar bahagia itu pasti akan muncul jua AMIN :-)



No comments: