Aug 13, 2009

Hospital Pantai KL

Hari ni aku ditemani my hubby ke hospital pantai untuk wat further check up....yee CHECK UP...check up ape ekkkk...adakah aku peknen, oh mmg mmg wish sgt..sgt..sgt..but ni bukan happy news tp baddddd news coz setelah jumpa Doctor Azlina yg mana aku telah wat appoinment dgn dia pd hari Selasa lalu n kesudahannya setalah diperiksa n selanjutnya aku kena wat ultrasound.....n discuss balik dgn dia...yesss seperti yg kujangka comfirm aku kena wat OPERATION...oh my god, aku kena menjalani nya sekali lagi selepas kali terakhir xsilap aku tahun 2000 kot aku wat this same operation.....mesti korang tertanya2 kan sakit ape ekkk...actually xmerbahaya but sebaik-baiknya perlu dibuang gak...it is breast lump. Sebelum ni aku kena at my left breast but now mayb cel dulu kembali active (ni aku rasa la kan..doctor xcakap pun hu..hu), so now at right breast.....so hari isnin ni aku kena admit tuk wat operationnnnn...takut tu adala skit walaupun pernah menjalani proseur nih but yg dulu xsempat nktakut coz g hospital, doktor check then terus kena wat operation coz kebetulan hari tu aku mmg xde makan apa2, so dikira kau dhposa kan...xsempat aku nkrasa takut2 terus kena bius n pengsan ha..ha...tp kali ni ada 3 hari lg sebelum operation, so mcm takut la pulokkk ha..ha...ok la apa2 cite pasal ni akan diupdated kemudian. Korang doa2kan lah ek semoga semuanya berjalan dengan lancar :-)

P/s: Masa keluar dari parking hospital pantai tu, aku nampak ramai sgt org seperti ada kematian...td baru dpt info bahawa ustaz Asri Rabbani rupanya yg meninggal di hospital pantai tuh..patutla ramai yg menziarahinya...Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang2 yg beriman AL- Fatihah.

No comments: