Aug 3, 2009

Jamuan Perpisahan Untuk En Fahmi N En. Asa'ad.

Hari Jumaat lepas kitorang staf2 Bahagian PDP mengadakan jamuan perpisahan untuk 2 org bos kitorang yg akan bertukar iaitu Encik Zahirul Fahmi yang akan bertukar ke Perlis dan Encik Asa'ad yang akan bertukar ke Bahagian lain...Encik Zahirul Fahmi ni adalah bos aku di unit Antidadah ni..so dgn bertukarnya En. Fahmi, makan tinggallah seorang bos jer di unit antidadah iaitu En. Sasidharan, maka aku, zura n nurul akan membnatu En. Sasidharan dlm menyelesaikan tugas2 yg diarahkan. Anyway aku harap bos2 aku akan terus sukses di tempat yang baru n terima kasih atas segala tunjuk ajar yg telah diberikan :-). So layan je la gambar yg aku cilup dr FB Fizzy he..he..

yang diraikan Encik Zahirul Fahmi n

Encik Asa'ad

Makanan2 yg menjadi tumpuan :p

Muka2 menunggu makanan untuk diterkam ha..ha..

yeyyyy...akhirnya dapat gak makan hu..hu..

No comments: