Nov 24, 2009

ALZA...

Sape yg dhg tengok kereta Perodua ALZA??? Sape2 yg ada hajat nktukar keta or terasa nkmuatan lebih, lehla g tengok ALZA nih..Aku n hubby dhg tengok kt Wangsa Maju mlm semalam, bukanla semata2 ke sana nk tengok ALZA nih tp kebetulan. Otw kami balik dari JJ Wangsa Maju coz jumpa seseorg, tetiba hubby yg tengah drive nih nk U turn balik...aku ingat hubby salah jalan coz kami takberapa biasa dgn jln kt Wangsa Maju nih, aku yg agak penakut nih agak cuak tgk hubby tetiba nk U-turn kt jln yg sedia ada byk keta tuh..Yesss mmg aku nih penakut naik keta, kalau bawa keta ok jer tp bila duk sebelah rasa gayatttt sgt2..tahla napela teruk sgt hu..hu.. Nape hubby U-turn????? coz dia nampak ada pelancaran keta baru Perodua ALZA...aku ni sebenarnya idak la tahu ada keta bary nkkuar..hu..hu..nampak sgt ketinggalan zaman kan ha..ha..

Ok cite pasal MPV ni, apa yg aku tengok mmg cantik n design terkini...amat sesuai kepada yg berkeluarga ramai. Buat masa nih, untuk kitorang takdela sesuai sgt, yela nkwat apa keta besar2, kalau ada ramai nanti lehla..insyaallah, moga2 dimakbulkan olehNYA..Amin. K la xnkcite byk2 korang tengok n nilaila sendiri ALZA nih...kalau berkenan g serbu Perodua cepat he..he..





1 comment:

Lady of Leisure said...

salam aidiladha untuk sue and family..
:)