Nov 23, 2009

Selera Negori...

Semalm kitorang ke Amcorp Mall n disebabkan kitorang taklunch, so aku terasa nktry makan kt satu restoran dalam Amcorp Mall nih..Selera Negeri Sembilan. Sapa2 yg teringin nkmakan masakan negori lehla makan kt sini.

Mcm2 masakan yg aku nampak... lehkatakan mmg masakan dari negeri 9 la rasanya. Cara makan kt sini jenis berhidang. Pilih jer lauk2 yg korang nak, then diorg akan serve kt kita...so takmacam kt kedai lain, kuah taruk atas jer kan he..he..

So nktau apa yg kitorang makan...ni dia :p

Ikan keli salai masak lemak dengan pucuk paku, Daging salai masak lemak cili api (tp hubby ckp kali ni takpower sgt, sblm nih dia makan mmg pedas tul), n ikan kering sepat......Sedap n kena betulla lauk2 nih dgn nasik putih he..he..

Ok tu jer cite yg nkwat korang terliur tghhari nih...agak2nyer korang terasa lapar tak????

5 comments:

mamaelly said...

teringat lauk lemak daging salai abang Man ( MU Catering )..heheh

Qumairah said...

lapar2..sangat kecur memikirkan lauk2 nih

sue_eila said...

elly;
ahaa la.lama takmakan MU catering punya lauk pauk

Qumairah;
cepat2 g carik lauk2 nih he..he..

Tihara said...

mcm style nasi padang..pinggan putih..nyum nyum..

sue_eila said...

tiha,
ooo nasi padang camni gak ek...baru sue tau he..he..