Nov 16, 2009

Tertunai Jua Hajat Dihati...

Wahh ayattt tak tahannn he..he..Hajat ape lak ek mcm org ngidam rupenyer. Opsss jgn salah tafsir ekk, hajat yg 'terbesar' itu masih belum lagi berhasil, moga2 kan 'terhasil' dalam masa yg terdekat ini insyaallah..i wish..i wish..

Ishh melalut la plak..nktau apa hajat yg dh tercapai...Jom tengok



Ok berposing dulu he..he..see passanger berhemah..pakailah tali pinggang :p


Sebanarnya ni otw nkg Amcorp Mall, mmg weekend selalu ke sana..tempat favourite hubby buat masa ni coz hubby skrg pengumpul patung2 dragon ball n smlm tetiba berminat dgn transaformers plak....eiiiiiiiiiiii grrrrr geram tau...nnti aku upload koleksi2 yg dhberlambak kt rumah tuuuu grrrrrr geramnyerrr napela minat menda tu, kan bagus budget utk menda2 tu bg kt sue jer sayang he..he..

Dh shoping kt Amcorp Mall..g la singgah kt JJ Taman Equine yg hanya beberapa minit jer dr rumah aku. Disebabkan kegeraman melihat hubby telah melenyapkan duit dlm RM 100++ semata2 untuk membeli koleksi transfomer yg hanya 3 ketul shj!!!!!!, aku pun apa lg teringat la menda yg teringin aku nkbeli setelah menda itu dimusnahkan oleh Sonic yg bertuahhh...So ni la aku beli.....


Oven la...ha...ha..kotak jer la dulu aku tunjuk, nnti dhwat kek aku tunjuk oven nyer plak..opsss korang nampak takk..nampak kan..meh aku bg cerah n zoom sket...............


haaa...tu diaaaa dia wat perangai dh, bg tempat lepak xnak nkduk kt sini....wat perangai elok2 jgn duk lompat2 atas oven mama dh tau..kang berderai kaca2 mcm hr tu..nasib oven free, dpt cabutan bertuah Agro Bank, tapi kali ni kalau berderai lagi mama ketuuuukkkkk kepala tuuuuu :p...ye ke nkketuk? sampai ke hati aku nih :p. Ok stop kt sini, nnti2 dhjd kek aku tunjuk rupe oven ituuuuu yer..dh ada oven, gian membuat kek telah kembali yer ha..ha..

No comments: