Nov 30, 2009

Cerita Balik Raya...

Walaupun raya dh lepas..aku pedulik apa, nkcite gak he..he..Tgk jam 8.07 mlm, masa ni kitorang baru berada area Damansara..tgh jem ler hu..hu..Kitorang bertolak dr rumah dlm jam 7++, so 8.07 am baru kt Damansara..betapa jem nyer jalan masa nih..Punca jem nih besala accident langgar montot ler..tu la sapa suruh bwk laju2, kan dh langgaq montot..so disebakan keta yg byk maka jemla jalan sampai xleh gerak...eeee menyusahkan org jer.

Setelah meredah segala jem yg ada..kitorang selamat sampai pukul 1.15 a.m!!!!! 6jam lebihhhhh tau, kalau ikut kira ambik masa dlm 3 1/2 jam jer tau..lama tul perjalanan..cian hubbyku kepenatan drive n aku pula kepenatan tidur ha..ha...teruk tul kan bukan nktolong drive...he..he.. hr tu bw keta manual, aku mmg fail terus kalau bw manual tp kalau bw keta aku tu pun iyeee ke aku nkdrive keh..kehh..

Ok, cite skit pasal raya hr tu..biasa jer la coz kt kampung kitorang takde meriah sgt, cuma pd hr raya kedua tuh busy skit kt rumah mentua disebabkan ada rombongan hantar cincin tanda kt my SIL. Majlis dijalankan agak meriah n ramaila sedara mara dtg bertandang. Alhamdulillah dlm pkl 7.00 pm majlis tu selesai semuanya.

So semalam, Ahad aku n hubby plan mmg nkbalik awal coz taknak letih tempuh jem..pkl 10.30 kitorang dhbertolak balik ke sini..Alhamdulillah jln mmg takjem n jam 1.30 kitorang dhsampai kt KL...sempat shoping n makan dulu lg tu..he..he..terus takpenat coz leh jalan2 shoping ha..ha..Pkl 5.00 ++ baru kitorang selamat sampai dirumah. Ok tula skit cite pasal raya kitorang. Tgkla kalau ada gambar2 yg berkenaan aku akan tempek nanti ek.

No comments: